Kapital je namenjen pokrivanju neuspešnih poslovnih odločitev.

Reference

Akademijo poslovnih financ je od leta 2012 obiskalo že skoraj sto ljudi, predvsem iz gospodarstva. Strokovnih delavnic, seminarjev in drugih oblik poslovno finančnega usposabljanja pa verjetno že preko tisoč ljudi.

V nadaljevanju je nekaj mnenj, ki sem jih prejel od udeležencev.  

Reference s področja svetovanja in izpeljanih projektov ne razkrivam, ker so finance zelo intimno področje za posameznika kot za podjetja. So pa projekti/svetovanja in usposabljanja običajno vzročno povezana.

Akademija poslovnih financ … nekaj odzivov udeležencev

3 vikendi, 5 mentorjev, 15 novih prijateljev, in ∞ znanja, ki bi ga moral vedeti vsak podjetnik o financah in ga ne učijo nikjer drugje!! 

Tomaž Zgerm, Zgerm Maribor

 

Priložnost za pravočasne alarme, za poučne vsebine in koristne namige. Predvsem pa širjenje pravno formalnih mej finančne kulture. Všeč mi je vztrajno spodbujanje razmišljanja v smeri odgovornega ravnanja in prevzemanja posledic, ko je slednjega v podjetjih, na odločilnih mestih, premalo.
Priporočam. Morda že zato, da tveganja ne bi bilo potrebno vračunati v ceno.

Tjaša Repše, Armat Novo mesto 

 

APF zame ni bilo samo izobraževanje, ampak tudi motivacijska delavnica, kjer sem dobil ogromno idej, za katere verjamem, da bodo pozitivno vplivale na poslovanje našega podjetja! Na APF sem poleg izkušenih predavateljev spoznal tudi zanimive ˝sošolce˝, s katerimi smo lahko izmenjali mnenja in prakse. Na APF sem pridobil nova znanja in zagon, spoznal sem tudi kup zanimivih ljudi, na katere se lahko v prihodnje obrnem ... Vsebina je bila odlična, vedno povezana s prakso, nič nebi dodajal ali odvzel…Iz naše ekipe se bomo še naprej udeleževali!

Davorin Dobočnik, CEO, Odelo Slovenija, Prebold

 

O izobraževanju sem z navdušenjem pripovedovala sodelavcem, vodilnim, znancem… in to pove vse.

Andrejka Mozetič, Abanka, Ljubljana

 

Pred izobraževanjem sem imel mešane, zadržane občutke, a že kar kmalu me je "sezula" pristna, iskrena in informativno izredno bogata prva ura, ki me je "zaklenila" v izobraževanje in totalno odmaknila pogled s telefona in obremenjenega urnika. Priznam, da sem po izobraževanju imel totalno drugačen pogled na finance, a z vedenjem, da vem "nekaj kritično več" kot tisti, ki ni dal tega čez. Hvala Akademiji, ki mi je odkrila mnogo skrivnosti.

Bojan Kumer, CEO, Elektro energija, Ljubljana

 

Odlično je bilo. Učinkovito cepivo na finančne bolezni podjetij.

Borut Žaren, CEO, Finfactor, Ivančna Gorica

 

Akademija poslovnih financ me je spomnila in popeljala skozi bistvo financ in obvladovanja tveganj. V poplavi podatkov, informacij, kazalnikov itd. hitro pozabimo na bistvo. To je, da podjetje lahko preživi le, če ima na razpolago dovolj denarja. Logika je preprosta, le pozabiti ne smemo nanjo. Skozi praktične primere in na razumljiv način so na Akademiji predavatelji uspeli to, kar se jih veliko trudi, pa jim ne uspe – znanje predati na kvaliteten in zanimiv način.

Ingrid Kavšek, S-Factoring d.d., Vodja skrbništva strank

 

APF mi je vsekakor razširila obzorje pravilnejšega razumevanja PF, še posebej pa je bila zadeva zanimiva iz moje perspektive, saj sem samo dobil potrditev vaših tez v moji 30 letni praksi. Priporočil bi vsakemu podjetniku oz. direktorju (izvršnemu in finančnemu), ki ima za cilj urejene PF in si želi vse skupaj tudi razumeti.

Jernej Mrak, Palisada, Jesenice

 

APF je odličen povzetek vpliva poslovnih odločitev praktično na vseh poslovnih funkcijah na finančno zdravje, obstoj in uspešnost podjetja. Kritično, praktično in realno predstavi ključne vzvode, ki jih mora poslovodstvo vzpostaviti za uspešno vodenje, nadziranje in rast podjetja. Program je dovolj poglobljen, kot tudi dovolj širok ob enem, da zagotovi udeležencu širšo sliko za upravljanje ključnih dejavnikov uspešnosti in tveganja podjetja.

Jelka Jamnik, Tobačna Ljubljana

 

Vse več podjetnikov se zaveda pomembnosti nadziranja in načrtovanja poslovanja. Nadgradnja znanja s področja financ in prava sta več kot dobrodošla, da računovodja postane svetovalec zadovoljnega podjetnika. Po končani APF gledamo na poslovanje kot računovodje, finančniki in pravniki, hkrati pa skrbimo, da bodo zadovoljni vsi deležniki, ki sooblikujejo poslovno okolje – tudi banke.

Metka Gobec Založnik, UNIJA / EFIN, Celje

 

Veliko odgovorov sem dobila in še več vprašanj in prišla do ugotovitve, da mi je vse skupaj zelo zanimivo.

Manca Jagodič, G20, Rogaška Slatina

 

Zahvaljujem se vam za res koristno ter kvalitetno izobraževanje. Vsekakor je bilo to moje najboljše izobraževanje na področju financ v mojem življenju.

Anton Horjak, HORJAK-PRECISE, Radomlje

 

Izredno logično in nazorno prikazana tematika za vse odločevalske kadre. Enostavno oz. na »zdrav kmečki način« predstavljeno delovanje financ v podjetju.

Jurij Godec, Banka Celje

 

Zgoščeno, poučno in še zabavno.

Dr. Dušan Kodra, DK sol, Koper

 

Akademija poslovnih financ me je tako navdušila, da sem na naslednjo priložnost napotil še vse moje ožje sodelavce. Kljub mojim dolgoletnim izkušnjam v posebej zahtevnem poslovnem okolju, je bila s strani podjetja  Smartfin organizirana Akademija poslovnih financ zame dragocena izkušnja. Toplo jo priporočam vsem, ki se podajajo na svojo poslovno pot, seveda pa tudi tistim, ki prevzemajo ali se pripravljajo na prevzem odgovornih delovna mesta v podjetjih. Poslovnež bo v nekajdnevnih predavanjih pridobil odlične napotke, ki ga bodo obvarovali  napačnih poslovnih odločitev, uspešno poslovodenje in dober denarni tok.

Andrej Repše, CEO, Armat, (nagrajenec GZS2012)Novo Mesto

 

Ni veliko predavanj, ki jih je mogoče opisati v presežkih, toda Akademija poslovnih financ je gotovo eno izmed njih. Kljub temu, da predavanja potekajo ves dan, mi je bilo na koncu žal, da je že konec. Bistvene teme so bile predstavljene praktično in na tako zanimiv način, da bi z veseljem poslušala še in še. Posebna pohvala gre predavateljem, ki so izjemno strokovni in obvladajo svoje področje, ter gospodu Peterlinu, ki je prijeten in duhovit gostitelj. Brez zadržkov lahko Akademijo poslovnih financ priporočam vsakomur – tudi finančnikom.

Natalija Zupan, EOS, Ljubljana

 

Akademija poslovnih financ je primerna za vse podjetnike in posameznike, ki želijo izvedeti več informacij glede upravljanja poslovnih financ v podjetju, uravnavanju denarnega toka ter kapitalske ustreznosti. Prav tako na Akademiji poslovnih financ udeleženci pridobijo dodatno znanje iz pravnih postopkov, nasvete pri upravljanju svojih kupcev, procesu investiranja in zadolževanja v podjetju. Akademija je primerna tako za začetnike kot tudi za izkušene finančnike in bančnike, ki želijo osvežiti oziroma nadgraditi svoje znanje na področju poslovnih financ.

Matjaž Frank, Abanka, Ljubljana

 

V Sloveniji smo priča pravi poplavi ponudbe različnih seminarjev, predavanj, izobraževanj, kjer predavajo o poslovnih temah. Iskreno, pa so ta večkrat dolgočasna, suhoparna in predvsem neizvirna. Akademija poslovnih financ je šla korak dlje, predvsem pa je bolj dinamična, bolj zanimiva in predvsem praktična. Za razliko od mnogih drugih, ki svoja »znanja« širijo med množice, na Akademiji dejansko srečaš ljudi iz prakse, ljudi ki lahko pokažejo rezultate svojega znanja, ljudi, iz katerih lahko črpaš ideje in ki so se učili pobrati po lastnih padcih. Priporočam jo vsem, ki si upajo priznati, da še ne vedo vsega, ne glede funkcijo v podjetju.                                          

Lucija Jež, NLB, Ljubljana

 

Celostnost programa finančnega upravljanja, z dobro fokusiranimi poudarki na življenjskih primerih tudi dobremu finančniku najmanj potrdijo pravilnost usmerjenosti njegovega delovanja, neredko pa ob debati s predavatelji in udeleženci pridobi idejo, kako stanje na finančnem področju v svoji družbi izboljšati in s takim servisom dodati vrednost k uspešnemu poslovanju podjetja.

Dr. Ervin Pfeifer , Avanton, Ljubljana

 

Če se sprašujete katera bi bila lahko vaša naslednja donosna naložba, potem je eden od izobraževalnih programov SmartFina, prav gotovo pametna odločitev. O temah smo razpravljali s strokovnjaki iz prakse, brez nepotrebnega balasta, ki krade čas. Izhodišče je aktualna problematika. Na svoja vprašanja dobiš odgovore, svoja razmišljanja deliš z ljudmi iz stroke.

Meta Zakrajšek, Telekom, Ljubljana

 

Akademija poslovnih financ dr Peterlina, mi je pomagala pri ključnih odločitvah v trenutku, ko je to podjetje najbolj potrebovalo. Priporočam jo enostavno vsem direktorjem podjetij, sploh tistim, ki so finance prepustili drugim.

Valter Povšič, CEO, Vamatrade d.o.o. Nova Gorica

 

Peterlin na razumljiv način razloži premoženjske postavke v računovodskih izkazih z vidika financ, kapitalsko ustreznost, likvidnost, denarni tok, ... Na koncu vedno pove, da podjetje preživi zaradi pozitivnega denarnega toka in ne zaradi dobička. Iz njegovih predavanj odideš prizemljen.

Ida Kavčič, IK svetovanje, Brezje

Poslovne finance za direktorje, računovodje ali komercialiste … nekaj odzivov udeležencev

 

Hvala za odličen seminar. Sedaj vem, česa vsega na vem, pa bi kot direktor moral. Res je bilo zanimivo, saj ste dejansko opozorili na kar nekaj izzivov s katerimi se soočamo tudi v našem podjetju, predvsem zato ker nimamo vsi enakih pogledov na finance, denarni tok … in vse s tem povezane posledice, ki ste jih tako odlično predstavil.

Klemen Klinar, Mikrocop, Direktor področja storitev

 

Na delavnici Poslovne finance za direktorje in računovodje sem osvežila znanje in pridobila uporabne informacije. Z obiskom vaših delavnic postaja področje financ zelo zanimivo in kot udeleženka sem dobila kar veliko novih idej, ki jih bom z veseljem uporabila pri svojem delu.  

Nada Kordež, Mikrocop, Vodja računovodstva in kontrolinga

 

dr. Peterlin orje ledino na področju poslovnih financ z modernim in učinkovitim pristopom k klasičnim težavam. Obvezno za vse finančnike in poslovodje, še posebej za tiste, ki so pred prelomnimi odločitvami.

Denarni tok ne laže tako kot bilance in rast podjetja pomeni predvsem rast dolgov. To si moram zapomniti!

Boštjan Hribar, CPK, finance

 

… Po krajšem odmoru z odlično zakusko je sledilo veliko presenečenje. V pričakovanju resnega in mogoče celo dolgočasnega predavanja o financah smo se po večini oborožili s kavicami in svežo vodo. Razen parih ni nihče vedel, da nas bo lahko dr. Jožko Peterlin s svojim predavanjem o financah po meri Elektroservisov v tako kratkem času toliko naučil in hkrati tako zabaval. …

http://www.elektroservisi.si/db/elektroservisi/file/elegra%202.pdf

 

Je že res, da se kot direktor vsakodnevno srečujem z večino »predebatiranega« na posvetu, vendar nisem vedel, za tiste ključne važne stvari, recimo pri obvladovanju tveganj, oziroma tisto na kar moramo biti najbolj pozorni. Verjetno in predvsem zaradi vašega predavanja bomo v bodoče bolj racionalno preštudirali kakšno poslovno odločitev, da se nam ne bi kaj nepredvidenega zgodilo. Saj veste, da tako ali drugače podjetja v večini poslujejo in krmarijo po tankem robu - brez neke rezerve, oziroma po vaše Plana B.

Denis ŠKRK , direktor, Modima

 

Kontrole in nadzor nad poslovanjem se morajo izvajati redno in skrbno. Vaša delavnica me je spomnila na to, da nikoli ne smemo"zaspati". V mislih imam kupce, ki zamujajo ter pregled nad naročanjem blaga in zalogami. Vidim tudi, da ne moremo samoumevno pričakovati, da bodo sodelavci v nabavi in prodaji delovali tako, kot razmišljajo doma pri osebnih financah. Zanimivi in poučni so primeri vaših izkušenj, saj edino primeri iz prakse pomagajo slušateljem razumeti manj znano strokovno terminologijo. Predvsem pa pomaga pogledati zadeve z drugega zornega kota, še posebej na primeru odnosa bank in njihovih analitikov do podjetja.

Nika Ribič, Optisis

 

Denarni tok je kri podjetja in mislim, da sem na seminarju prejel manjšo infuzijo, katera mi je nekoliko razkadila meglo v možganih. Tematika je dala vsakemu posamezniku, ki je v toku dogajanja svojega podjetja, če ne drugega, temo za razmislek in diskusijo v podjetju. Pravilna ocena zmožnosti podjetja je temelj in to predvideti je tista megla v možganih. Po moji presoji se vsaj 95% podjetij naše in večje velikosti vodi na slepo.

Janez Lampič, direktor, VPL

 

Primeri poslovnih dogodkov in njihov vpliv na gibanje obratnega kapitala, kot posledica odločanja komercialistov v vsakodnevni praksi, so bili odlični. Tu se v prodajni praksi velikokrat pozablja, da je potrebno širše razmišljati za doseganje zastavljenih ciljev. Nemalo stvari je bila potrditev naših mnenj, veliko pa je bilo povedanih, nakazanih novih iztočnic, ki jih bomo z veseljem uporabili, dopolnili z obstoječim prodajnim modelom v podjetju.

Boris Laubič, direktor, Gorenje Keramika

 

Vaše predavanje je bilo zelo konstruktivno in aktualno. Sam imam za sabo take poslovne izkušnje, da lahko rečem, da zorni kot iz katerega osvetljujete logiko poslovanja in upravljanja s tveganji močno "redči meglo" in pripomore pri postavljanju prioritet pri odločanju managementu.

Miloš Gregorič

 

Na delavnici sem pridobil zelo izčrpne in uporabne informacije o objektivnem ocenjevanju poslovanja podjetja. Predvsem o pomenu denarnega toka, za katerega bi moralo s krbeti celotno podjetje in ne le oddelek financ. Sedaj svoje področje prodaje in trženja vidim še bolj sistemsko.

Gregor Pugelj, Sales&Marketing Manager, Optotek

 

Gospod Jožko na preprost, razumevajoč in duhovit način predstavi dejavnike finančne strani poslovanja, tudi za tiste, ki se pretežno ukvarjamo s prodajo in ustvarjanjem dobička. Poslovni plan je potrebno uskladiti s finančnim planom, določiti je potrebno finančne zmožnosti podjetja. Vsi zaposleni v podjetju, ki neposredno vplivajo na rezultat, se morajo zavedati, da podjetje brez ustreznega denarnega toka ne more poslovati, četudi posluje z visokim dobičkom.

Vito Zgonc,  Vodja veleprodaje, Big Bang

 

Z znanjem dr. Jožka Peterlina postanejo poslovne finance precej bliže in lažje obvladljive.

Priporočilo velja vsem, ki morajo biti dnevno pozorni na finance, odločajo o finančnih posledicah, si želijo pridobiti prave informacije in imajo željo postati bolj družbeno odgovorni.

Tjaša Repše, Vodja nabave in marketinga, Armat

 

Dolgoletna praksa in reference predavatelja so bile razlog, da sem se odločila za udeležbo na seminarju. Všeč mi je bilo, ker je bila razlaga preprosta kljub zahtevni tematiki. Dolžina seminarja je bila ustrezna, bile so dane iztočnice za poglobljeno raziskovanje in pripravo na »komercialni boj«. Različni kriteriji in dejstva, ki jih je potrebno upoštevati ob ocenjevanju golih številk poslovnih izkazov, so vredni razmisleka. Nekaj predlogov in idej bom zagotovo uporabila pri svojem delu.

Seminar bi priporočila vsem, ki se na kakršen koli način srečujejo z nabavo ali prodajo. S področjem morajo biti seznanjeni tudi tisti, ki sprejemajo strateške usmeritve v podjetju. Glede na trende, ki se zelo hitro spreminjajo, je po mojem mnenju udeležba na takšnem seminarju smiselna, saj omogoča pridobitev ali pa osvežitev informacij, ki so izjemno pomembne pri zagotavljanju dobrega načrtovanja, izvajanja in usklajevanja aktivnosti na komercialnem področju.

Tea Borovnik, vodja nabave, Dat-con

 

Všeč mi je, ker se stvari predstavijo na preprost in enostaven način, ter vse skupaj podpre še s  konkretnimi primeri. Kot komercialistu mi je seminar dal ogromno novih idej ter ciljev. Prav tako mi je postavil nekaj vprašanj in odgovorov o podjetju, kjer sem zaposlena. Priporočila bi vsem, ki si želijo novih znanj in izkušenj o prodaji in nabavi.

Tatjana Stanonik, Fine Culinar

 

Hvala tudi za Vaš trud ter zanimivo predavanje, ki je bilo tudi tistim, ki nismo toliko računovodsko podkovani, razumljivo in predvsem v pomoč pri nadaljnjem delu.

Vesna Žižmond, Vamatrade

 

Predavatelj na zanimiv in preprost način predstavi bistvo financ v prodaji in nabavi. Vse prevečkrat težimo k temu, da le rastemo in povečujemo dobiček, vendar pa je rast povezana z dodatnimi viri financiranja, ki pa jih vedno ne moremo zagotoviti. Zato je treba prodaji in nabavi predstaviti finančne omejitve podjetja, potem ko je poslovni načrt narejen, da vedo, do kam lahko gredo, brez da bi naredili škodo podjetju. Ne glede na vse, je na koncu najpomembneje, da ima podjetje dovolj denarja na računu, saj lahko z njim poravnava svoje obveznosti. Denar je car! Delavnico priporočam vsem, ki so vpleteni v proces, ki polni in prazni transakcijski račun podjetja, predvsem pa vodstvu podjetja.

mag. Mateja Knez, Vodja nabave, Big Bang

 

Strokovna delavnica SmartFin me je navdušila. G. Peterlin mi je odprl popolnoma drug pogled na finance in vpliv določenih odločitev tržnikov na delovanje podjetja. Delavnico bi kot obvezno priporočil vsem tržnikom, ki si želijo napredovati pri svojem delu in izvedeti, kaj dejansko pomenijo njihove odločitve. Pa tudi direktorjem, da bodo postavljali finančno uresničljive cilje.

Grega Kavčič

 

Zadeva je kar naporna, veliko je stvari v tako kratkem času in moraš biti skoncentriran ves čas. Sem pa vesela, da sem lahko vse razumela. Bi pa udeležencem svetovala, da si najprej preberejo vašo knjigo, tako bodo 100% pri stvari. Najboljše na seminarju so zagotovo primeri iz prakse. Ti mislim največ »dajo«. Sama imam vedno rada primere iz prakse. Drugače pa super in suverena izvedba.

Tanja Rogina, Vodja financ, Palisada

 

Seminar je bil zanimiv predvsem zaradi prepletanja teorije in zelo nazornih primerov iz vsakodnevne prakse, piko na i pa so dodale bogate izkušnje, ki si jih je predavatelj doslej že nabral na svoji poklicni poti.
Udeležbo lahko priporočim vsem, ki morajo pri svojem delu poznati medsebojne vplive posameznih finančnih odločitev ter pasti, ki se lahko skrivajo za številkami na papirju.
Kot del mednarodne korporacije sicer nismo neposredno podvrženi težavam s pridobivanjem finančnih virov pri bankah, pa tudi naš denarni tok je manj odvisen od dnevnih nihanj. Kljub temu lahko ocenim pridobljeno znanje kot dragoceno za praktično uporabo, nenazadnje tudi za boljše razumevanje naših strank.

Gregor Kmecl, Managing Director, SKF Slovenija d.o.o.

 

Meni je bil seminar zelo zanimiv. Tudi način predstavitve, ki ni bil klasičen ex cathedra, se mi je dopadel, in sicer predvsem v smislu kako teorijo uporabiti v praksi in seveda karizmatičen predavatelj. Seminar je bil zame, ker nimam predznanja s tega področja, vsebinsko dokaj zahteven. Preden se odločim za kakšno nadaljevanje, si bom zato prebral knjigo, ki smo jo dobili na seminarju. Tovrstna znanja po mojem mnenju potrebuje vsak vodstveni delavec, ne glede na to, ali dela na področju financ, predvsem mislim na prodajo in nabavo, pa tudi na vse ostale, če ne drugega, zaradi splošne razgledanosti.

Rok Saje, direktor področja splošnih zadev, Zavarovalnica Tilija

KNJIGE

Izzivi vodenja poslov … nekaj odzivov bralcev

Moram priznat da goltam vašo knjigo ! Končno sem malo( en teden) na dopustu in sem si vzel čas za knjigo. Pa to je Ustava poslovanja, kdor to ni prebral, ne ve nič ! Res čestitam ! Nisem verjel da je tako resnična, bravo !

Bojan Petan, DZS

 

Menim, da so v knjigi povzete ključne zadeve iz vaših predavanj, tako da je vsekakor priporočljiva za vse tiste, ki še niso bili na vaših seminarjih.

Jurij Godec, Banka Celje

 

Odličen priročnik, ki nam omogoča celovito razumevanje  finančnih posledic  in vplivov poslovnih odločitev managerja. Postavlja nam okvire za delovanje na dolgi rok.

mag.  Aleksander Vozel, Banka Celje

 

Knjigo priporočam vsem, ki so se odločili za podjetniško kariero in jim ni vseeno za vloženi denar. Prav tako tudi direktorjem in vodjem poslovnih funkcij. V knjigi bodo našli  ključne informacije, potrebne za uspešno vodenje podjetja, tako s finančnega, davčnega in organizacijskega vidika.

Ida Kavčič , davčna svetovalka

 

Knjiga Izzivi vodenja poslov vsebuje vrsto uporabnih nasvetov in priporočil izkušenih strokovno podkovanih posameznikov iz poslovnega in finančnega okolja, ki znajo teoretično znanje podkrepiti in predstaviti tudi z primeri iz prakse.

Matjaž Frank, Banka Celje

 

V knjigi  Izzivi vodenja poslov pa skupina izjemnih avtorjev in soavtorjev plastično predstavi materijo, ki jo direktor in poslovodja pri svojem delu mora poznati in obvladati, prav tako, kot mora voznik obvladati vožnjo v prometu. Je odločen priročnik za varnejšo »plovbo« podjetja. Posebej še tema o vlogi poslovnih financ  in o pravnih vidikih s poudarki o odgovornostih in pravnih posledicah poslovodij.

Andrej Repše, Armat

 

Kolegica Barbara Guzina mi je podarila izvod knjige 'Izzivi vodenja poslov'.  Z eno besedo: NAVDUŠENA.

Silva Koritnik Rakela, pooblaščena revizorka

Rasti, biti finančno uspešen in hkrati zniževati dolgove

Avtorjema je uspelo na atraktiven način pripraviti "priročnik - vse na enem mestu«, ki ga bi moral imeti na svoji delovni mizi vsak podjetnik, direktor večjega in manjšega podjetja, poslovodja, šef proizvodnje, komercialist, fantje iz nabave in tudi kakšen zdravnik, ki se je prelevil v direktorja javnega zavoda...

mag. Janez Grošelj, Petrol, d. d., direktor sektorja za energetiko

 

Poznavanje in obvladovanje finančnih tokov je eno najpomembnejših znanj pri razvoju podjetja. V knjigi so pogoji za finančno uspešnost prikazani na zelo razumljiv način ter je dobra opora novim podjetnikom.

Filip Remškar, CEO, Smart Inženiringi

 

V svoji ordinaciji imam veliko poslovnežev, ki imajo problem s spancem. Velikokrat jih pestijo težave z denarjem. Urejene denarne zadeve so pogoj za dober spanec. Če želite dober sen, knjigo priporočam.

dr. Leja Dolenc Grošelj, dr. med - nevrolog, specialist za motnje spanja

 

Knjiga vam omogoča, da razvijete in povečate svojo finančno inteligenco. Po njenem branju se je moja povečala dvojno.

Zoran Milivojevič, dr. med.

 

Dober podjetnik ali menedžer ima lahko samo osnovno šolo, lahko pa ima tudi doktorat iz matematike ali metafizike. Dober podjetnik ali menedžer je lahko ključavničar ali vrhunski pianist. Skupna značilnost vseh dobrih menedžerjev in podjetnikov pa je to, da so uspešni. In pričujoča knjiga je pravzaprav priročnik, kako biti poslovno uspešen.

Peter Frankl, Časnik Finance


Vabim posameznike, poslovna združenja, podjetja in banke, da skupaj oblikujemo boljši program za podporo malemu in srednjemu gospodarstvu. Primeri dobre prakse so lahko spodbuda in motivacija za boljše poslovodenje. 

POVEZUJEMO, SVETUJEMO, IZOBRAŽUJEMO

linkedin